top of page
Search

AMI NEM MEGY, AZ NEM MEGY...


Balázs ügyesen szólt hozzá a nyelvórákhoz, de írásban rendre ketteseket teljestett. A kérdésre, hogy tanult-e vagy mi volt a probléma, mindig azt felelte, hogy nagyon sokat készült, és a tekintetén is látszott, hogy nem érti a rossz jegyek okát. Ő mindent megpróbált. De a kettes osztályzatok csak szaporodtak volna, ami …

 

A dialógus:

u - Balázs, úgy gondolom, hogy te készülsz, mi történik mégis ezeknél a dolgozatoknál? – kérdezte a tanár.

u - Nem tudom, tanárnő. Amikor készülök, úgy érzem, mindent tudok. Aztán leírom, és úgy gondolom, jól sikerült, tudtam. De utána mégsem…

u - Van esetleg más terület is, ahol nehézséget okoz, ha le kell írni valamit precízen?

u - Nincs. Csak olaszból nem értem, mi van. Én ezt a nyelvet sose fogom megtanulni!

u - Van kedved dolgozatírás helyett mindig szóban felelni, amíg a többiek írnak? Úgy jobban megláthatnánk, mi okoz nehézséget, de egyből az is látszana, hogy tanultál.

Balázs eleinte szóban felelt ötösre. Aztán már jó dolgozatokat is elkezdett írni. Látszott, hogy egyre lelkiismeretesebben készül. B2-es nyelvvizsgával zárta a 12. évet.

Mi következik ebből?


0 views0 comments

Recent Posts

See All

Kommentare


bottom of page